ABBYY

ABBYY FlexiCapture® Enterprise Capture Platform

Indlæs jeres dokumenter i samme hastighed som de kommer ind i forretningen. Mange organisationer anvender stadig papir til transaktionsmæssige forretningsprocesser og dette kræver ofte tids- og arbejdskrævende manuelle operationer, for at håndtere disse dokumenter. Løsninger baseret på den innovative ABBYY FlexiCapture platform hjælper organisationer med at strømline deres dokumentbaserede processer, gennem automatisk tolkning af data til brug i en række efterfølgende forretningssystemer. Organisationer, der arbejder med highvolume datafangstløsninger baseret på FlexiCapture, kan arbejde mere effektivt, overholde dokumentationskrav og få bedre adgang til nøgledata fra en række dokumenttyper, der spænder fra Lånedokumenter til skatte dokumenter samt spørgeskemaer, kontrakter, fakturaer, kundepost og meget andet.

Fordele

Maksimer ressourcebrug
Organisationer kan øge deres effektivitet markant ved at eliminere tidskrævende og dyre manuelle processer hvor der er store fejl muligheder som f.eks. pre-sortering af dokumenter og manuel indtastning af data.

Optimer konkurrenceevnen
Automatiseret dokumentbehandling hjælper med at øge responsen og optimere reaktionstiderne på kundernes henvendelser. Dokumenterne strander ikke på skrivebordet hos en medarbejder og venter på handling, men behandles straks.

Høj datakvalitet
Organisationer og virksomheder drager stor fordel af en data i det ønskede format med en optimal datakvalitet, hvilket betyder mindre tid og ressourcer, der bruges til at validere data. Dette giver bedre og mere pålidelige data, der efterfølgende leveres til back-end-systemerne.

International Data Capture
Internationale virksomheder benytter sig af at implementere en løsning til behandling af multinationale forretningsdokumenter på mange sprog. FlexiCapture kan håndtere tekst på mere end 180 sprog.


Opfyld kravene til effektivitet
Brug af ABBYY FlexiCapture-løsninger hjælper moderne organisationer med at overholde krav til sikkerhed samt revisionsspor. Tidlig dokument fangst og derved synlighed af et dokument i en organisation, sammen med overvågning og statistik gør det muligt for virksomheder at indarbejde et fuldt revisionsspor i den komplette dokumenthåndteringsproces


Reducer driftsomkostninger
Automatiseret dokument opsamling hjælper organisationer med at være effektive og konkurrencedygtige gennem optimerede processer og reducerede omkostninger til manuel indtastning af data og dokumenthåndtering.