Sådan effektiviserer vi ejendomsadministration for vores kunder

Kunden håndterede årligt 5.000 kreditorfakturaer manuelt

Med automatisering af indgående kreditorfakturaer sparer virksomheden 250 timer årligt.

Læs mere om håndtering af kreditorfakturaer

Kunden administrerede digitale postkasser for sine 200 selskaber manuelt

Med automatisk håndtering af digitale postkasser sparer virksomheden årligt et årsværk.

Læs mere om håndtering af digitale postkasser

Kunden konterede 3.000 ejendomskattebilletter manuelt hvert år

Med automatisk kontering af ejendomsskattebilletter sparer virksomheden 160 arbejdstimer årligt.

Læs mere om kontering af ejendomsskattebilletter

Vil du vide mere? Kontakt vores Intelligent Automation Specialist, Morten Andersen, i dag. Ring til Morten Andersen på 7020 8172

Vi ringer også gerne til dig

Øg arbejdskvaliteten med automatisering

Gennem de seneste 15 år har vi hos ScanSolutions hjulpet over 300 virksomheder med automatisering af ressourcetunge, repetitive opgaver. Virksomhederne oplever, at hundredvis af arbejdstimer frigives hos medarbejderne. Dermed kan de ansattes faglighed sættes i spil på en mere effektiv og bæredygtig måde.

Automatisering i brancher som ejendomsadministration øger kvaliteten i virksomhedens processer, da uundgåelige menneskelige fejl udgår. Softwaren, som implementeres, arbejder desuden i døgndrift. Det kan ses på produktiviteten såvel som på bundlinjen.

Læs mere

”Vi sparer lige nu 2.800+ mandetimer om måneden med Scan Robotics – og tallet er stigende. En af de mange solide resultater vi har fået ud af vores gode samarbejde med ScanSolutions.”

Louise Jacobi, Teamleder for automatisering og planlægning, Købstædernes Forsikring

Sådan fungerer automatisering af ejendomsadministration

Når nye kunder henvender sig, ved de ofte på forhånd, hvilken del af ejendomsadministrationen de ønsker at automatisere. Det er dog ikke et krav, og vi er altid klar på at give vores inputs til, hvordan I opnår størst effektivitet og økonomisk gevinst med automatisering i ejendomsadministrationsbranchen.

Vi tilbyder forskellige softwareprodukter til automatisering af digitale processer. Produkterne kan komplimentere hinanden. Ønsker I eksempelvis at automatiserer håndtering af indgående kreditorfakturaer, vil den rette løsning være en kombination af ScanDigital og ScanInvoice. Vi guider jer naturligvis i, hvilken software der skal bruges for at komme jeres problemstillinger til livs.

Inden aftalen indgås og softwaren implementeres i jeres virksomhed, har I mulighed for at af få en demo af vores løsninger. Det er vigtigt, at I forstår værdien af denne investering, således at I får en god oplevelse, og får mest muligt ud af automatiseringen.

Kontakt os og hør mere

Ofte stillede spørgsmål

Når I med vores hjælp automatiserer dele af jeres hverdags-opgaver, implementeres et stykke software i jeres virksomhed. Softwaren fungerer som en yderst effektiv medarbejder. Denne kan arbejde i døgndrift.

I kan selv vælge hvilke processer, I ønsker automatiseret. Det kan med fordel gøres i samspil med jeres medarbejdere, som da kan give udtryk for, hvilke opgaver der ikke motiverer dem i dagligdagen. Således frigiver I værdifuld tid hos jeres dygtige medarbejdere, som kan udnytte deres faglighed andre steder i virksomheden.

Vi oplever, at bonussen ved automatisering er stor i ejendomsadministrationsbranchen. Tilbagemeldingen fra vores kunder er, at det kan mærkes på arbejdsglæden hos medarbejderne, såvel som det kan ses på virksomhedens bundlinje.

Det kommer an på jeres udgangspunkt. Det tager typisk 3-6 måneder, fra I beslutter jer for at arbejde med vores software, til den er en 100 % implementeret del af jeres ejendomsadministration. Som regel vælger man et eller få områder, man ønsker at automatisere. I er altid velkommen til at bygge på, når I mærker effekten og gevinsten af automatiserede processer.

Det afhænger af, hvordan spørgsmålet anskues, samt hvilke arbejdsprocesser I ønsker at automatisere. Mange ejendomsadministrationer har eksempelvis en fuldtidsansat til at håndtere digitale postkasser. Vælger I at automatisere denne proces med ScanSolutions software, Sparer I dermed medarbejderomkostninger svarende til en medarbejder.

Grundet de strømlinede og holdbare processer som opsættes, sparer I desuden de mandetimer, der ofte bruges på at udbedre menneskeskabte fejl. Ligeledes kan I spare jeres medarbejdere for demotiverende administrative opgaver, hvilket kan øge den interne arbejdsglæde.

Vi er bevidste om, at integrering af automatisering i virksomheder kan starte nogle bekymringer hos den nuværende medarbejderstab. Ofte grubler de ansatte over, om automatisering på sigt vil erstatte deres stilling eller om deres ansvarsområder og dagligdag bliver forandret.

Hos ScanSolutions føler vi os forpligtet til at klæde arbejdsgiverne ordentligt på, så de kan håndtere disse usikkerheder hos deres medarbejdere. Vores software behøver ikke erstatte dine medarbejdere. I stedet bør automatisering ses som en hjælpende hånd og fordel i de ansattes hverdag.

I vælger selv hvilke dele af jeres virke som ejendomsadministration, der skal automatiseres. Vælg derfor de processer, som demotiverer eller røver medarbejdernes tid i hverdagen. Sørg for at have en plan klar, så medarbejderne ved, hvor deres tid og faglighed fremover skal bruges.

Kontakt os

Vi kan også hjælpe jer, kontakt os, og hør hvordan. 

ScanSolutions ApS

Herstedvang 7C
DK-2620 Albertslund

Tlf.: +45 70208172
E-mail: info@scansolutions.dk

CVR-nr. 32271200