Ring til Morten Andersen på 7020 8172 for en uforpligtende snak, hvor du kan stille spørgsmål og få mere at vide.

Vi ringer også gerne til dig

Automatisering af finansprocesser baseret på kunstig intelligens og Machine Learning

Hos Scansolutions arbejder vi målrettet på at automatisere de mange manuelle arbejdsprocesser, hvor det kan gøres uden at gå på kompromis med kvaliteten og værdien af processen. På den måde kan vores produkter frigive en masse af dine dygtige kollegaers tid, og samtidig sikre en proces med minimum af fejl.

Med den støt stigende læringskurve indenfor kunstig intelligens og Machine Learning er det blevet muligt at håndtere selv de mest komplekse finansprocesser. Maskinen kan nemlig konfigureres og læres op i lige præcis din forretnings processor og dermed automatisere hele processen bag f.eks. din kreditor faktura proces

“ScanSolutions har hjulpet os med automatisering af et område i vores større projekt, som vi ikke anede, hvordan vi skulle håndtere. De har pillet risikoen ud, og gjort processen overskuelig og gennemsigtig for os.”

Martin Bremer Jensen, Projektleder hos Danske Shoppingcentre

Udvidet integration til Unik Bolig

Scan Invoice automatiserer jeres fakturaflow gennem en udvidet AI og Machine Learning integration, og har en sømløs forbindelse til Unik Bolig samt andre administrationssystemer. Dette er særligt værdifuldt for vores største kunder inden for ejendomsbranchen, som administrerer flere tusinde ejendomme, hver med et utal af unikke kreditfakturaer tilknyttet.

Vores løsning er skræddersyet til at håndtere denne kompleksitet effektivt. Den bruger avancerede algoritmer inden for kunstig intelligens og Machine Learning til at identificere, kategorisere og behandle disse fakturaer med præcision og hastighed. Dette resulterer i betydelige tidsbesparelser for jeres team og reducerer risikoen for fejl i kreditor fakturaprocessen.

Vores mål er at gøre fakturahåndtering mere effektivt og fejlfrit, så I kan fokusere på at levere værdi til jeres kunder og opnå en smidig og problemfri administration af ejendomme.

Fakturaløsning baseret på kunstig intelligens og Machine Learning i praksis

Med en automatisk håndtering af dine kreditorfakturaer skal du kun bruge en arbejdsgang for alle typer regninger og kilder og du spare derfor rigtig mange timers manuelt arbejde.

I ejendomsadministrationen har vi kunder med +2.000 ejendomme, hvor mange af disse ejendomme har unikke kreditorfakturaer, som tidligere blev håndteret manuelt. Tilbagemeldingen fra vores kunder er, at de, efter samarbejdet med os, bruger langt mindre end halvdelen af den tid, det normalt ville have taget manuelt. Hvilket i sidste ende betyder, at I kan bruge jeres tid langt bedre.

Automatiseringen af fakturaløsningen øges betydeligt ved brug af kunstig intelligens (AI) og Machine Learning (ML). Ved brug af både AI og ML kan vi hjælpe med at behandle almindelige faktura data og samtidig hjælpe med at vælge den korrekte godkendelsesproces for alle leverandører. Hvilket samlet set giver et hurtigere og mere glidende workflow.

Med AI og ML integreret i vores automatiserede fakturahåndteringssystem, kan systemet lære af jeres tidligere beslutninger. Den kan foreslå konti, beskrivelser og den korrekte godkendelsesproces baseret på tidligere valg, før den automatisk indlæser dataene i Unik Bolig eller i hvilket som helst andet bogføringssystem.

Dette reducerer fejl og forbedrer datakvaliteten drastisk over tid. I har også indflydelse på, hvordan jeres faktura data skal gemmes. Vores software kan uden problemer gemmes og integreres på et utal af måder, uanset om I har en eksisterende løsning, ønsker at gemme i skyen eller noget helt tredje.

Fakturaløsning bygget på Tungsten Automation Total Agility (KTA)

Vores fakturaløsning er skabt på grundlag af Tungsten Automation Total Agility, som en førsteklasses platform inden for intelligent automatisering. Denne platform er blevet en hjørnesten i vores indsats for at levere effektive og avancerede løsninger til vores kunder.

Tungsten Automation Total Agility er kendt for sin alsidighed og evne til at tilpasse sig forskellige forretningsbehov. Med denne platform som fundament har vi været i stand til at udvikle en robust fakturaløsning, der ikke kun automatiserer arbejdsprocesserne, men også optimerer dem ved hjælp af avancerede AI- og ML-teknologier. Dette betyder, at vores løsning kan tilpasses præcist til jeres unikke krav, blandt andet mulighed for at opsætte dashboards med udvalgte KPI’er og sikrer, at I opnår den højeste grad af nøjagtighed og effektivitet i håndteringen af fakturaer.

Elektronisk svarportal for leverandører

Den automatiserede fakturaløsning indeholder også en digital portal, der tillader jeres leverandører at foretage nødvendige korrektioner på fakturaoplysninger, før de automatisk behandles og sendes videre til Unik Bolig.

Det giver leverandørerne mulighed for at rette eventuelle fejl eller mangler i fakturaoplysningerne inden de bliver behandlet. Det resulterer i mere præcise og problemfri transaktioner, hvilket gavner både jer som organisation og jeres leverandører.

Vi hjælper jer hele vejen igennem

Når vi taler med nye kunder, så ved de ofte hvordan de ønsker at den automatiserede løsning skal være. Det er dog intet krav og vi hjælper meget gerne både med at finde den rigtige model for jer og med den korrekte opsætning. Det kræver derfor ikke noget af jer at overgå til en automatiseret fakturaløsning igennem os.

Vil I høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at automatisere jeres virksomheds tidskrævende processor? Så kontakt os i dag og hør mere. Vi tager meget gerne en uforpligtigende snak med jer om jeres muligheder for automatisering af indgående kreditorfakturaer. Skriv til os via kontaktformular eller giv os et kald på telefon: 70208172

Kontakt os

Vi kan også hjælpe jer, kontakt os, og hør hvordan. 

ScanSolutions ApS

Herstedvang 7C
DK-2620 Albertslund

Tlf.: +45 70208172
E-mail: info@scansolutions.dk

CVR-nr. 32271200