Hvorfor nyt logo, website og løft af ScanSolutions udtryk?

31. januar 2019 | Af: Morten Andersen

Verden står aldrig stille – heller ikke her hos ScanSolutions.

På det seneste har vi fået nyt website, nyt grafisk udtryk, nye navne til vores produkter – og helt nye produkter.

Hvad skal det nu gøre godt for, spørger du måske dig selv?

Er det ikke bare endnu et markedsføringsstunt?

Det er det ikke for os. Vi har mærket et skifte i vores kunders fokus. I takt med det har vi naturligvis også selv forandret os. Det er en forandring, som afspejler vores ønske om vedblivende at være relevante for vores kunder. Det synes vi også bør komme til udtryk over for omverdenen.

Helt konkret manifesterer det sig i nye produkter og løsninger. Det efterkommer et voksende behov for automatisering og digitalisering af interne forretningsprocesser, hvilket stiller nye krav til vores konsulenter og deres kompetencer.

For ikke så længe siden var de løsninger, vi udviklede og leverede, stort set udelukkende baseret på indscannede dokumenter og TIF-dokumenter, som vi så fintunede kvaliteten af, tolkede, validerede og afleverede som data til fx ERP-løsninger som Navision, Axapta, E-conomic, workflow- og dokumenthåndteringssystemer hos vores kunder.

Det har forandret sig. I dag er stort set alle de dokumenter, vores kunder behandler, elektroniske i form af e-mails, PDF, EDI og XML og andre dokumentformater. Indscannede dokumenter forekommer stadig – ikke mindst uden for Danmarks grænser, hvor digitaliseringen ikke er så fremskreden som her til lands – men de er kraftigt på retur.

Stigende efterspørgsel på løsninger, der understøtter mere digitaliserede processer

Sideløbende med dette oplever vi en stadig stigende efterspørgsel på løsninger, der understøtter mere digitaliserede processer med brug af machine learning, kunstig intelligens og mobilitet.

Det kommer til udtryk ved en voksende interesse for vores Robotics og digitale mailløsninger, men også helt nye og mere transaktionsbaserede digitale løsninger, som bygger oven på helt nye softwareprodukter fra vores samarbejdspartner Kofax.

Kodeordene er mere intelligens i løsningerne og et styrket procesworkflow. Det er koblet med mobile løsninger, robotløsninger og løsninger til at fange, behandle og aflevere data uanset form, kilde, tid og sted til bagvedliggende systemer. Kort sagt; intelligente end-to-end-løsninger skræddersyet til forskellige forretningsprocesser.

Det kan være lige fra fotos af kvitteringer i en restaurant til modtagelse af underskrifter på fragtbreve, som i løbet af få minutter er i færd med at blive behandlet i selskabets interne systemer uanset form, kilde, tid og sted.

Styrker mulighederne for en øget automatisering og digitalisering af jeres processer

Vores løsninger erstatter ikke jeres forretningssystemer, men styrker mulighederne for en øget automatisering og digitalisering af jeres processer. Vi vil også kunne findes i morgen. Og vores dygtige erfarne konsulenter får hele tiden nye kolleger med nye kompetencer.

Alt dette ønsker vi afspejlet i vores produkter, kommunikation og visuelle identitet – og ændringen af vores udtryk skal ses i dette lys.

Markedsføringsstunt eller ej, så sker der altså under overfladen store ting, som gerne skulle sikre, at vi fortsat er relevante for dig.

Jeg håber, du har lyst til at følge med i vores digitale transformation på vores nye website og på Linkedin.

På forhånd tak – og god arbejdslyst!

ScanSolutions ApS

Herstedvang 7C
DK-2620 Albertslund

Tel.: +45 70208172
E-mail: info@scansolutions.dk