Ring til Morten Andersen på 7020 8172 for en uforpligtende snak, hvor du kan stille spørgsmål og få mere at vide.

Vi ringer også gerne til dig

Automatiseret håndtering af indgående kreditorfakturaer i praksis

Hos ScanSolutions arbejder vi målrettet på at automatisere de manuelle arbejdsprocesser, hvor det kan gøres uden at gå på kompromis med kvalitet og værdien hos slutforbrugeren. Med ScanDigital og ScanInvoice er det muligt at automatisere håndtering af indgående kreditorfakturaer, frigive tid hos dine dygtige medarbejdere, og samtidig sikre en proces med et minimum af fejl.

Herunder har vi delt den automatiske proces op i tre trin, så det bliver nemt at gennemskue, hvordan automatisering af indgående kreditorfakturaer foregår i praksis.

Systematisering af kreditorfakturaer

Vores største kunder i ejendomsbranchen driver +2.000 ejendomme, hvor der til hver ejendom er knyttet et utal af indgående kreditorfakturaer. Vi oplever tit, at det ikke er samme administrationsmedarbejder, som modtager alle fakturaer. Det kan øge risikoen for at en faktura ikke bliver behandlet til tiden. Den problematik kan vi afhjælpe.

Med ScanSolutions højteknologiske løsninger vil alle kreditorfakturaer blive genkendt, samlet og sat i system. Der er ikke længere samme risiko for, at en indgående kreditorfaktura behandles for sent, fordi en medarbejder eksempelvis er syg, på barsel eller holder ferie.

Informationssortering

Alt relevant information fra kreditorfakturaerne aflæses og sorteres. Den software vi tilbyder, understøtter ethvert system, som I benytter i jeres ejendomsadministration. Eksempelvis kan fakturaerne sorteres efter ejendomsoplysninger eller kreditor-type.

Indlæsning af nøgledata i ERP-system

Vores software er fuldt integrationsdygtigt. For jer i ejendomsadministrationsbranchen betyder det, at den udvalgte nøgledata fra de indgående kreditorfakturaer automatisk bliver uploadet i jeres ERP-system. Softwaren kan integreres med stort set alle ERP-systemer, herunder UNIK Bolig.

”Vi sparer lige nu 2.800+ mandetimer om måneden med Scan Robotics – og tallet er stigende. En af de mange solide resultater vi har fået ud af vores gode samarbejde med ScanSolutions.”

Louise Jacobi, Teamleder for automatisering og planlægning, Købstædernes Forsikring

En ekstra arbejdskraft til jeres medarbejderstab

Tal fra en brancheanalyse foretaget af E-conomic , viser at ejendomsadministratorer som har digitaliseret deres forretning, omsætter for 110 % mere per medarbejder. Automatisering af ressourcetunge processer, som eksempelvis håndtering af indgående kreditorfakturaer, er ikke blot tidsbesparende. Grundet teknologier som IA og Machine Learning vil kvaliteten af processerne øges kontinuerligt og systematisk.

I minimerer chancen for manuelle fejl, effektiviserer jeres arbejdsprocesser, og giver samtidig plads til, at jeres medarbejdere kan lægge deres fokus i virksomhedens øvrige kerneområder. Medarbejderne kan fortsat arbejde i ERP-systemer de kender, da kombinationen af ScanDigital og ScanInvoice kan integreres hertil.

Klar håndtering af indgående kreditorfakturaer på den halve tid

Hos ScanSolutions hjælper vi flere ejendomsadministrationer med optimering af vigtige processer. Ud fra den tilbagemelding vi modtager, kan håndtering af indgående kreditorfakturaer gøres på den halve tid, når processen automatiseres hos os.

Vil I at høre mere om, hvordan I kan komme i gang med at automatisere jeres virksomheds tidtagende processer? Så kontakt os i dag og hør mere. Vi tager gerne en uforpligtende snak med jer om jeres muligheder for automatiseret håndtering af indgående kreditorfakturaer. Skriv til os via kontaktformularen  eller giv os et ring på telefon: +45 70208172.

Kontakt os

Vi kan også hjælpe jer, kontakt os, og hør hvordan. 

ScanSolutions ApS

Herstedvang 7C
DK-2620 Albertslund

Tlf.: +45 70208172
E-mail: info@scansolutions.dk

CVR-nr. 32271200