Udvidet software e-support

Support ydes indenfor tidsrummet mandag – torsdag 9.00 – 16.00 og fredag 9.00 - 14.00 .

Aftalen garanterer 8 timers responstid fra ScanSolutions registrerer fejlmeldingen.

Ønsker kunden support uden for disse perioder, dvs. på overtid, vil meromkostningerne faktureres efter ScanSolutions gældende satser. Ønsker kunden onsite besøg i forbindelse med fejlretning faktureres dette efter ScanSolutions gældende takster.

ScanSolutions påtager sig at tilsende nye ”point releases” og ”major releases” af software produktet uden yderligere udgifter for kunden.

I aftalen er der indeholdt et årligt ”onsite” besøg for gennemgang af installationen. Transport i forbindelse med dette besøg faktureres efter ScanSolutions gældende takster.

Teamviewer

Download Teamviewer Quicksupport (exe, 4.2 MB). Hvis dit firma bruger proxy og du har downloadproblemer, så prøv den zippede udgave af filen. 

Supportinfo

Fejlmelding bedes ske pr. telefon. ScanSolutions Supporttelefon 70 20 81 72 eller email: support@scansolutions.dk 

Supportkunder der har en support kontrakt bliver behandlet og supporteret ifølge deres kontrakt andre support kunder faktureres efter gældende takster pr. påbegyndt time.