Standard software support

Support ydes indenfor tidsrummet mandag – torsdag 9.00 – 16.00 og fredag 9.00 - 14.00

Ønsker kunden support uden for disse perioder, dvs. på overtid, vil meromkostningerne faktureres efter ScanSolutions gældende satser.

I standard aftalen er der ingen garanteret responstid, men vi efterstræber altid at behandle sagerne hurtigst muligt. Ønsker kunden on-site besøg i forbindelse med fejlretning faktureres dette efter ScanSolutions gældende takster.

ScanSolutions påtager sig at tilsende nye ”point releases” og ”major releases” af software produktet uden yderligere udgifter for kunden.

Teamviewer

Download Teamviewer Quicksupport (exe, 4.2 MB). Hvis dit firma bruger proxy og du har downloadproblemer, så prøv den zippede udgave af filen. 

Supportinfo

Fejlmelding bedes ske pr. telefon. ScanSolutions Supporttelefon 70 20 81 72 eller email: support@scansolutions.dk 

Supportkunder der har en support kontrakt bliver behandlet og supporteret ifølge deres kontrakt andre support kunder faktureres efter gældende takster pr. påbegyndt time.