Hardware support

PlusPac 8

Grundlæggende sikkerhed i skannerløsninger.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam.

PlusPac 8+PM

Den bedste service er den, der forebygger fejl.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam.

Med henblik på at forebygge denne slags fejl overhovedet opstår, er en årlig vedligeholdelseskontrolinkluderet. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt.

PlusPac™ 8+8

Garanteret tilgængelighed af dine komponenter.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam. I de sjældne tilfælde, hvor enheden ikke kan repareres, garanterer vi levering af en låneenhed inden for 8 arbejdstimer. Med henblik på at forebygge, at denne slags fejl overhovedet opstår, er en årlig vedligeholdelseskontrol1 inkluderet. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt.

PlusPac™ 4+8

Maksimal sikkerhed for dit udstyr.

Hvis en fejlrapport og øjeblikkelig fejlanalyse logges før kl. 10.00, er du garanteret onsite-indgriben inden for 4 arbejdstimer. I de sjældne tilfælde, hvor enheden ikke kan repareres, garanterer vi levering af en låneenhed inden for 8 arbejdstimer. To forebyggende servicebesøg1 hvert år garanterer maksimal sikkerhed. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt. 

Supportinfo

Fejlmelding bedes ske pr. telefon. ScanSolutions Supporttelefon 70 20 81 72 eller email: support@scansolutions.dk 

Supportkunder der har en support kontrakt bliver behandlet og supporteret ifølge deres kontrakt andre support kunder faktureres efter gældende takster pr. påbegyndt time.