On-site service

Serviceaftaler

Når virksomheden går over til at digitalisere dokumenterne, er det essentielt for virksomheden at scanneren altid virker og lever op til forventningerne. Det sker dog at en Scanner går i stykker, det kan være en clips eller andet der giver problemer så der er stop på scanneren.

Derfor tilbyder vi som en del af scanner investeringen at man tegner et Serviceabonnement på Scanneren, der sikrer at reparation sker så hurtigt som muligt. Der kan vælges forskellige typer af Serviceaftaler med variabler på tilkaldetid, erstatningsudstyr m.m.

PlusPac 8

Grundlæggende sikkerhed i skannerløsninger.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam.

PlusPac 8+PM

Den bedste service er den, der forebygger fejl.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam.

Med henblik på at forebygge denne slags fejl overhovedet opstår, er en årlig vedligeholdelseskontrolinkluderet. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt.

PlusPac™ 8+8

Garanteret tilgængelighed af dine komponenter.

En servicetekniker vil være på stedet indenfor 8 arbejdstimer efter dit opkald til vores serviceteam. I de sjældne tilfælde, hvor enheden ikke kan repareres, garanterer vi levering af en låneenhed inden for 8 arbejdstimer. Med henblik på at forebygge, at denne slags fejl overhovedet opstår, er en årlig vedligeholdelseskontrol1 inkluderet. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt.

PlusPac™ 4+8

Maksimal sikkerhed for dit udstyr.

Hvis en fejlrapport og øjeblikkelig fejlanalyse logges før kl. 10.00, er du garanteret onsite-indgriben inden for 4 arbejdstimer. I de sjældne tilfælde, hvor enheden ikke kan repareres, garanterer vi levering af en låneenhed inden for 8 arbejdstimer. To forebyggende servicebesøg1 hvert år garanterer maksimal sikkerhed. Evt. nødvendige udskiftninger af sliddele udføres øjeblikkeligt. 

Supportinfo

Fejlmelding bedes ske pr. telefon. ScanSolutions Supporttelefon 70 20 81 72 eller email: support@scansolutions.dk 

Supportkunder der har en support kontrakt bliver behandlet og supporteret ifølge deres kontrakt andre support kunder faktureres efter gældende takster pr. påbegyndt time.