Forsikring

Digital posthåndtering

Optimer Jeres forretningsprocesser og opnå forbedret kunderespons, kundetilfredshed, dataintegritet, sikkerhed og besparelser.

Reducér omkostninger og optimér produktiviteten, når du sætter strøm til dine ringbind.

De fleste organisationer starter dagen med modtagelse og fordeling af den daglige post. Posten skal sorteres og fordeles til de respektive kontaktpersoner og afdelinger. Når posten er leveret til den rette person kan den relevante opgave igangsættes. Inden posten er hos den rette person, har den krævet en bekostelig og tidskrævende medarbejderindsats til sortering, klassificering og endelig omdeling og levering af posten. Den egentlige produktion (sagsbehandling) i virksomheden afventer at posten kommer, og sagsbehandlingen kan starte. Det kan være accepterede forsikringspolicer, skadesanmeldelser osv. Den manuelle behandling er tidskrævende og kan også være årsag til fejltolkning og forkert fordeling af posten. De elektronisk modtagne dokumenter hentes automatisk fra den valgte mailadresse og håndteres på samme måde som papir posten.

Omdeling af posten på få minutter er nu mulig. Scanning af den daglige post med klassificering, tolkning af data samt elektronisk fordeling af posten via et Workflow system vil kunne fordele posten på få minutter.

Det vil betyde at produktionen (sagsbehandling) kan starte og afsluttes hurtigere. Den elektroniske klassificering og verificering nedbringer antal fejl ved fordeling af posten. Dokumentet vil kunne følges i systemet fra det øjeblik det scannes til det ligger sikkert og godt i det elektroniske arkiv. 

Klik her for at hente vores detaljerede beskrivelse i pdf.

Kontakt os for en uforpligtende snak om Jeres udfordringer.